Avatar billede Slettet bruger
14. december 2019 - 13:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med Firefox

Med den nyeste opdatering har jeg fået problemer med Firefox.
Siderne åbnes ikke altid helt, så skal jeg trykke på geninlæs for at få billederne med. De problemer har jeg ikke med Chrome.
Oplever andre det samme?
Avatar billede Slater Ekspert
14. december 2019 - 13:34 #1
Nej, det gør jeg ikke.

Har du prøvet at køre Firefox i safe mode (hold shift nede mens du starter Firefox og vælg "start in safe mode")? Hvis det hjælper, kan det være et plugin eller noget konfigutation der er gået galt. Så er det måske en idé at geninstallere helt.
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2019 - 14:00 #2
Firefox i safe mode (hold shift nede , nej så gik den ned.
Slettede og gen installerede, og foreløbig kører det som det skal.
Du skal have tak. 😊
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2019 - 13:18 #3
Jeg vil bare lige nævne, at problemerne med Firefox hurtigt kom igen, medens  Chrome fortsat kører fint.