Avatar billede Degn Praktikant
28. november 2019 - 02:33 Der er 1 kommentar

Problem med vinduer i win 10 64 bit

jeg længe haft et træls problem.

Når jeg har et vindue åbnet og vil åbne et andet forsvinder det ind under det første, som så skal minimeres for at til gå det nyåbnede vindue. Specielt med dialog bokse er det et problem. Skal jeg bruge for eksempel  Win 10 lommeregneren ligger den sig ikke øverst, og jeg skal minimere browser eller åbne vinduer så jeg kan bruge den.
Håber i kan hjælpe :-)  Hilsen Degn
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. november 2019 - 06:54 #1
Hej Degn.
Forslag Prøv at højreklikke på Processlinjen og se om du har nogen markeringer ved overlap eller stablinger tryk så på fortryd?
kun som forslag!
https://ibb.co/rywDV57