Avatar billede Nada Praktikant
19. november 2019 - 12:15 Der er 2 kommentarer

Min "enter" knap virker ikke - Hverken den ene eller den anden

Kære rette vedkommende, Min "enter" knap virker ikke - Hverken den ene eller den anden. Og det er opstået ud af det blå. Kan i hjælpe mig med at oplyse mig hvorfor og hvordan jeg får den til at fungerer igen? Jeg har en Lenovo G50-80, Model navn. 80E5. Håber i kan hjælpe, og mangetak på forhånd. Bh Nada
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. november 2019 - 13:34 #1
Prøv først med et andet tastatur (til en stationær pc) Hvis dette virker så er det tastaturet på din bærbar der med stor sandsynlighed er synderen.
Jeg kan se at din pc, er en lidt ældre model, idet der er tale om Windows 8.1. (fra omkring 2015) Der kan måske være en løs forbindelse i tastaturet, men modsat en løst tastatur, så er tastaturet på en bærbar straks vanskeligere at have med at gøre, idet det jo er sammenbygget i selv kabinettet, og i det hele taget er en bærbar jo meget kompakt i sin opbygning.

https://www.proshop.dk/Baerbar/Lenovo-G50-80-80E5/2480743

Du kan også prøve at downloade drivere til maskinen på Lenovos hjemmeside:

  https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/lenovo-g-series-laptops/g50-80/downloads/ds102231
Avatar billede kurt54 Ekspert
19. november 2019 - 15:25 #2
Prøv evt med skærmtastatur - slås til under øget tilgængelighed..