Avatar billede lektor Nybegynder
28. august 2001 - 13:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Prøver lige igen..TNT2

har en amitech 426e, 450 mhz.
Vil gerne ha instalerret et tnt2 kort. Men den fryser hver gang jeg kommer ind i win?
ringer så til ami support, snakker med en mand, der siger jeg kan risikere at brænde bundkort af hvis jeg installerer et sådant kort.. Kan det være rigtigt, og hvad skal jeg gøre for at win ikke fryser?
Avatar billede atf_nova Nybegynder
28. august 2001 - 15:43 #1
hmm har en 400 mhz celeron og TNT2 virker fint sammen med den...

fryser den NÅR du har sat kortet i?

har du de nødvendige drivers og chek lige om din \"rig\" har directX 8 eller 8.1.....
Avatar billede lektor Nybegynder
31. august 2005 - 12:03 #2
lukket