Avatar billede Jolles Professor
07. november 2019 - 14:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Win10 opdatering til ASUS UX32L

ASUS ux31L. Efter forsøg på opdatering af win10 med opdateringerne på en usb (der var ikke plads nok på harddisken trods grundig oprydning) får jeg følgende besked: Indsæt det eksterne lagermedie og tryk på OK. Herefter sker følgende: ASUS - sort skærm - blink viser siderammen - ASUS - sortskærm - blink viser siderammen . osv osv .Det har stået på i mange timer nu. Så pillede jeg usb-en ud og satte i en stationær, fjernede to af de tre installerede $WINDOWS (1) og (2) og det var nok helt galt, for da jeg tændte igen og maskinen krævede Indsæt det eksterne drev.... sker der ikke noget ved tryk  OK. Hvad søren er der sket, og hvordan kommer jeg i bios på en sort skærm, jeg måske har kvæstet grundigt. Bios ved jeg heller ikke meget om.
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. november 2019 - 14:54 #1
ASUS BIOS Tryk F2  under opstart Tryk "esc" for Boot Menu
Avatar billede Jolles Professor
07. november 2019 - 15:05 #2
Poko1 - virker desværre ikke. Men jeg kan se, hvad du mener. Det samme sker: "Indsæt det eksterne lagermedie, og tryk OK.....
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. november 2019 - 15:44 #3
Har du prøvet at starte  uden den eksterne og kommer du så i Windows
Så kunne du jo få hjælp til yderlige oprydning og frigørelse af plads
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. november 2019 - 15:47 #4
Jeg kommer til at tænke på er det ikke en model hvor du ikke kan fjerne Batteriet. Og hvor der er et lille hul i bunden hvor du kan resette Opstarten selvfølgelig uden opladeren isat.
Avatar billede Jolles Professor
15. november 2019 - 04:33 #5
Tak for venlig hjælp. En teknikkyndig hjalp med en total back-to-basic reformatering, så nu er der gang i det gamle liv igen.