Avatar billede Fitnessekspert Praktikant
24. august 2019 - 19:23 Der er 4 kommentarer

Fungerer min computer til at spille spil

Har købt en acer aspire 5 a515-52 med 8 GB ram, 512 GB ssd, i7-8565u processor, 160 MHz gigabit wifi. Har ikke meget forstand på computere da jeg mest selv har spillet spil på konsol. Men er der nogen der ud fra specsne ovenfor kan noget om det er muligt at bruge computeren til steam spil?
Avatar billede Fitnessekspert Praktikant
24. august 2019 - 19:27 #1
Tænker på spil som CS, skyrim rdr2 osv
Avatar billede 220661 Ekspert
24. august 2019 - 20:30 #2
Prøv at bruge canirunit der vil fortælle hvor du står https://www.systemrequirementslab.com/cyri
Avatar billede Str1kez Seniormester
07. september 2019 - 18:22 #3
Hvilket GPU/grafikkort har du i din computer?
Altså afhængig af hvilken GPU du har kan du højst sandsynligt nok godt spille en del forskellige spil på den, så længe at du har en separat GPU.
Med den CPU skulle du sagtens kunne trække en del spil, da det er en pænt kraftig CPU.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. september 2019 - 23:56 #4
Hopper af tråd