30. juni 2019 - 14:14 Der er 3 kommentarer

Problem med funktionsopdatering 1903 og adgangsked til sikker mail

Windows Surface Pro
Efter at jeg installerede 1903, kan jeg ikke længere åbne sikre mails i Outlook. Jeg får at vide, at jeg har indtastet en forkert adgangskode, hvilket jeg ikke har, da den stadig kan give mig adgang, hvis jeg går ind på nemid.nu.
Håber at nogen har et løsningsforslag.
30. juni 2019 - 14:15 #1
'Adgangskode'. Sorry
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juni 2019 - 16:00 #2
Hej Janus. Fjern lige den grønne markering du har lavet så dem der kommer forbi ikke tror det er løst.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2019 - 07:38 #3
tjek under "legitimationsoplysninger" at du ikke har angivet en adgangskode til NemID eller lignende - du skal også tjekke dine resterende adgangskoder at de ikke er blevet forældet.