Avatar billede Philip Vuu Praktikant
20. juni 2019 - 20:04 Der er 4 kommentarer

Hvad gør jeg hvis mit grafikkort har 6 pin og mit strømforsyning har 8 pin?

Hey Folkens
Jeg har lige modtaget nogle par ting fra Proshop.dk
Jeg har købt et gtx 1060 3gb fra gigabyte og den kan indholde 6 pins til strøm, men mit strømforsyning fra cooler Master har 8 pin til grafikkortet.
Hvad hør jeg?
Avatar billede milter Ekspert
20. juni 2019 - 21:13 #3
Kan det tænkes, at dit 8-pin stik fra PSU'en kan skilles ad, så du har en ledning med et  6+2-stik som det i billedet herunder?

http://www.playtool.com/pages/psuconnectors/connectors.html#pciexpress6plus2
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juni 2019 - 12:09 #4
Fandt du ud af noget Fhilip Vuu?