Avatar billede Magnus_palme Novice
08. juni 2019 - 21:10 Der er 7 kommentarer

Hvad er en stødsikker Pc-æske?

Avatar billede 220661 Ekspert
09. juni 2019 - 08:33 #1
Er det ikke bare et andet ord for et kabinet til en stationær?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juni 2019 - 08:51 #2
Kan også være en specielt udformet kasse til at putte et pc kabinet ned i. Hvordan den er opbygget ved jeg ikke. Er dog ikke i tvivl om at det er til stationær der tales om.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
09. juni 2019 - 09:14 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juni 2019 - 09:19 #4
#3 Enig :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
09. juni 2019 - 10:00 #5
En god ide dette Finn Rasmussen Ebay og Alexpress bruker ofte det. Komplett syntes det ble for dyrt for Moms kommer jo på toppen med 25% så dem slutta.
God helg forresten.
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. juni 2019 - 13:48 #6
Jeg fik denne besked engang jeg måtte sende en Laptop til reparation.
Send din Pc. i original emballage eller i en stødsikker æske.
Avatar billede 450025 Ekspert
09. juni 2019 - 16:33 #7
#6  Støtsikker eske ja man lære seg vel å handle i nærmiljøet og dette koster langt mere det vet vi, etter som alt jeg kjøper kommer og er fra Kina har jeg ikke opplevd noe problem, men åpne disse pakker går neppe uten meget godt verktøy og derfor ødelagt ofte.for retur.
På 12 år har jeg ikke hatt en klage enda, har ikke hatt behov for å returnere men ser problemet, prisen er ofte halvparten av vanlig pris i våre hjemland.

Et eks 9980 kr Norge for en computer uten system, fra Kina 3450 med operativt system WIN PRO den har fungert fint i 3 år uten behov for hjelp fra verksted.
250 GBSSD - 8 GB Ram
Nå er jeg i en særstilling fordi jeg bor her, utestengt jeg får ikke kjøpt i Skandinavia grunnet mitt bosted  her Thailand.