Avatar billede Lene H Praktikant
04. maj 2019 - 11:02 Der er 2 kommentarer

Hyperlinks i Adobe Indesign?

Kan nogen hjælpe mig med at lave links i et dokument i Adobe Indesign, som skal virke, når jeg eksporterer det til PDF? Jeg har forsøgt alt, som beskrevet i HJÆLP, men kan ikke få det til at virke?

På forhånd kæmpe tak for evt. gode forslag.

Lene
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
04. maj 2019 - 13:58 #1
Adobe InDesign CS5

Et billedfelt eller en del af en tekst markeres
Menuen Tekst / Hyperlinks og krydshenvisninger / Nyt hyperlink
Ved pdf-eksport:
Medtag: Sæt hak ved Hyperlinks

Så virker det for mig.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
14. maj 2019 - 10:49 #2
Alternativt, så sæt dine hyperlinks efterfølgende i PDF filen