Avatar billede jhjorsal Mester
15. marts 2019 - 13:09 Der er 2 kommentarer

IP kamera til still billeder der kan sende billedet på via mail

Jeg søger efter et ip kamera der kan tage still billeder og sende til en indtastet mail adresse en gang dagligt, nogen der har et godt bud?
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2019 - 13:26 #1
det bliver nok svært med mail - det er lettere at finde et, der sender billede til et sted på nettet (fx google drev, onedrive eller tilsvarende)
Avatar billede Rune1983 Ekspert
15. marts 2019 - 14:21 #2
Inde i opsætning for det d-link ip kamera her på mit arbejde kan man sætte den til at sende billede på bestemt tidspunkt på dagen eller hvis den opfanger bevægelse. Det er bare et simpelt lille kamera med model nr. DCS-932LB.
Man skal selvfølgelig sætte email op først.