Avatar billede ZeBa Ekspert
05. februar 2019 - 22:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lenovo: Brug af taster

Jeg ved ikke, om jeg anbringer spm korrekt, men nu forsøger jeg.
Jeg bruger et program til at redigere websider, som hedder Webwriter.
Det arbejder helt ned i koderne - altså ikke WYSIWYG. Når jeg vil se resultatet i en browser, har jeg tidligere trykket F11, men nu har jeg fået en ny pc, og her er denne tast tilegnet lysstyrke.
Hvad gør jeg så?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. februar 2019 - 22:27 #1
Enten trykkerdu Fn+F11 - eller også slår du F-lås til, så F-tasternes primære og sekundære funktioner byttes. Det gøres typisk med Fn+esc
Avatar billede bpb Seniormester
05. februar 2019 - 22:39 #2
Enig.
Skulle lige til at foreslå det samme, men kom nogle minutter for sent.
På min Lenovo skruer man lysstyrken ned og op med F11 og F12.
F11-tastens  "oprindelige"  funktion opnås med Fn + F11.
Avatar billede hjolsen Ekspert
05. februar 2019 - 23:15 #3
enig med #1og2  - men det nemmeste er at gå i BIOS og slå det fra permanent !
Avatar billede ZeBa Ekspert
06. februar 2019 - 00:09 #4
#1: Det virker ikke
#2: Heller ikke, men Fn+F11 virker.
#3: Det med Bios er vist ikke noget for mig :)
Men nu har jeg fundet ud af, at Fn+F12 virker, både den ene - til browseren - og den anden - tilbage til Webwriter - vej.
Men tak for forsøgene :)