Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2019 - 14:29 Der er 2 kommentarer

Lenovo Z50 virker ikke?

Hej ComputerWorld folk.
Min morfar har en relativ ny Lenovo Z50, den virker ikke PT, eller det vil sige at man kan høre blæserene køre og den bliver varm efter den har stået tændt lidt tid. Altså problemet er bare at skærmen er HELT sort og det virker til at den enten ikke får noget strøm, eller at den ikke har noget input. Det er fuldstændig det samme når at den er sat i laderen. Det gør ingen forskel, men som sagt kan man høre at computeren er tændt, plus at den lyser når den står tændt. Håber i kan hjælpe.
MHV. Marcus Bonde
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. januar 2019 - 14:41 #1
Prøv strømknebet Hvis det er en model hvor du kan tage batteriet ud så fjern det og strømforsyningen og hold Tændknappen inde i 30 sec. sæt derefter strøm til igenog se om det hjælper
Avatar billede claes57 Ekspert
26. januar 2019 - 15:54 #2
se evt på tastatur (Fn + F10) kan skifte mellem skærme, den kan være sat til ekstern skærm, og så vil Fn+F10 (eller hvad det er på Z50) skifte tilbage til den indbyggede.