Avatar billede Mikkel Praktikant
24. januar 2019 - 20:19 Der er 9 kommentarer

Beep lyde fra computer

Mit spørgesmål idag er fordi min computer har sagt nogen beep lyde når jeg har tændt min computer den er forholdsvis ny så håber ikke ud fra der er noget med den det er nummer to gang idag og er måske alligevel lidt bekymret. den beeper 4 gange når den gør det kan prøve at beskrive den siger beep engang og så går der ca. under et halvt sekund og så beeper den så de sidste tre gange så håber i har noget der kan bruges
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. januar 2019 - 20:25 #1
er det 1 Lang, korte?
Video adapter failure
Bad video adapter or memory
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. januar 2019 - 20:26 #2
er det 1 Lang, 3-korte?
Video adapter failure
Bad video adapter or memory
Avatar billede Mikkel Praktikant
24. januar 2019 - 20:31 #3
ja på en måde kan man sige. den første er længer end de andre 3
Avatar billede Mikkel Praktikant
24. januar 2019 - 20:36 #4
min computer køre findt i spil og andre ting
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. januar 2019 - 20:39 #5
Prøv at gå i enhedshåndteringen og se om der er anmærkninger
hvis Win 10 så
https://ibb.co/ZfBmNzs
dette billede er blot til orientering
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. januar 2019 - 20:44 #6
Avatar billede milter Ekspert
24. januar 2019 - 20:45 #7
Hvilken computer er det?
Avatar billede Mikkel Praktikant
24. januar 2019 - 21:29 #8
det er en vision gaming computer og kigger lige på det der enhedsværk
Avatar billede Mikkel Praktikant
24. januar 2019 - 21:33 #9
ok der står skam ikke noget i enhedshåndteringen der ikke burde være der ud fra billedet selvfølgelig