Avatar billede Vibeke Rita Jensen Praktikant
28. september 2018 - 17:12 Der er 6 kommentarer

Tastatur virker pludselig ikke

Asus rog strix flare RGB gaming tastatur virker pludselig ikke og siger blot pling pling?????
Avatar billede claes57 Ekspert
28. september 2018 - 18:42 #1
sæt et andet tastatur på - hvis det virker, så er gaming... dødt. Virker det andet ikke, så se på pc-problemer mht indgang og driver.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2018 - 19:22 #2
Evt en systemgendannelse til da det virkede?
Avatar billede jalved Ekspert
28. september 2018 - 20:15 #3
Enig med #11 og #2. Men du kan måske også lige først prøve at hive stikket til tastaturet ud og genstarte.

Når computeren er tændt, så sæt tastaturet i og se om det evt. bliver installeret korrekt og igen virker.
Avatar billede posten Ekspert
29. september 2018 - 01:12 #4
jeg oplenede nogen lunde det samme efter en genstart (opdateringer) havde jeg heller ikke noget tastatur satte et nyt til foran som blev install. korekt da jeg havde kørt lidt med det så jeg der var lys i nr. lock på det tastatur jeg brugte fra start fjernede det nye og det gamle virker stadig
Avatar billede Vibeke Rita Jensen Praktikant
29. september 2018 - 11:26 #5
Tak for svar. Ja  et andet tastatur virkede så producent får det retur til ombyt, varen er knap to måneder gammel.
Avatar billede posten Ekspert
29. september 2018 - 11:37 #6
oki held og lykke i butikken