Avatar billede Jakob Ovesen Praktikant
01. januar 2018 - 23:48 Der er 8 kommentarer

Bærbar vil ikke starte, men tændknappen lyser

Havde brugt min bærbar i skolen, uden den fejlede noget. Skulle så bruge den her den anden dag, men skærmen var sort men tændknappen lyser. Satte den så til strøm natten over og har intet ændret.
Computeren er en HP pavillon og er ca 1 år gammel
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. januar 2018 - 23:58 #1
Har du prøvet det velkendte strømkneb? Tag batteri ud og strømstikket fra Tryk på Tænd knappen og hold den nede i 30 Sec. Yilslut kabel og prøv om den tænder nu!
Læg også øret til og sig om du kan høre Harddisk og Blæseren
Hvis det er en SSD kan du selvfølgelig ikke høre den
Avatar billede Jakob Ovesen Praktikant
02. januar 2018 - 00:04 #2
Kan ik tage batteriet ud, da det sidder bag bagepladen, kan ik høre blæser osv, hvilket jeg også synes er mærkeligt. Har dog prøvet og holde knappen nede i 30 sec både med og uden strømkabel
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. januar 2018 - 00:08 #3
Do skal så søge efter et lille hul hvor do kan Resætte Strømforsyning fra batteri ned en udstrakt papir clips selvfølgeligt uden strøm på.
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. januar 2018 - 00:19 #4
Ellers prøv at se denne Vejledning Det skulle være noget i denne stil
https://www.youtube.com/watch?v=5NJQM8vJa9Q
Avatar billede posten Ekspert
02. januar 2018 - 00:36 #5
troede ikke der var nogen herinde der købte hp pc'er
Avatar billede Jakob Ovesen Praktikant
02. januar 2018 - 01:00 #6
Mange tak peko vender lige tilbage om det dur.
Posten har først lige oprettet mig da den begyndte at opføre sig mærkeligt 😂
Avatar billede Jakob Ovesen Praktikant
02. januar 2018 - 10:43 #7
Hejsa, har nu prøvet det som videoen viser, og det der står på hp's hjemmeside, og den viser stadig ikke noget billede, men har fundet ud af hvis jeg tager øret helt ned til computeren er der en snore lyd, som om den er igang.
Hvis det hjælper er det en HP pavillon notebook
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. januar 2018 - 15:05 #8
Tilbage på pinden! Det kunne Være Backlight der er gået Prøv at holde en Kraftig lyskilde bag ved skærmen og se om du kan ane et billede? Den svage snurre lyd kan være fra Ventilator. Pavillon er jo et vidt begreb Hvis den er af nyere dato er den sikkert med SSD Disk!