Avatar billede Monique Marker Praktikant
01. november 2017 - 14:39 Der er 3 kommentarer

Hvilken baggrunds størrelse?

Hej:)
Jeg sidder og skal til at lave min egen baggrund, men er lidt i tvivl om størrelsen. Man kan tilpasse størrelsen til fx 123*456, men ved ikke hvad en pc baggrunds størrelse er?
Er der nogen der ligger inde med denne viden?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. november 2017 - 14:56 #1
Ja, det gør du da selv :-)

Det svarer til opløsningen på din skærm - eller i hvert fald den skærmopløsning du har valgt at køre med...

Du må ind i Windows kontrolpanel, og finde ud af hvad din aktuelle skærmopløsning er...
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. november 2017 - 15:07 #2
Her er et eksempel:

https://support.microsoft.com/da-dk/help/14108/windows-7-change-screen-resolution

Det er godt nok for Windows 7. Nu ved jeg ikke hvilket styresystem du har installeret.
Avatar billede martens Guru
01. november 2017 - 22:03 #3
klik her :  https://www.whatismyscreenresolution.com/

så får du svaret ;o)

mvh martens