Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. oktober 2017 - 22:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Liste over kunstnere på Woodstock Festival og sange

Fildes der en :

Liste over kunstnere på Woodstock Festivalen og sangene.

Og i den rigtige rækkefølge de blev fremført og sunget - Dengang -
Var det 1968 ? Eller 1969 ...

På forhånd tak * Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. oktober 2017 - 22:16 #1
Fildes = Findes
Avatar billede jalved Ekspert
23. oktober 2017 - 22:39 #2
Her er en liste over musikere, rækkefølge og deres sætliste:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_performances_and_events_at_Woodstock_Festival
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. oktober 2017 - 12:44 #3
T*A*K, jalved ...
Avatar billede jalved Ekspert
24. oktober 2017 - 13:33 #4
Hvis du bruger Spotify - fåes i en gratisudgave også - så kan du ved at søge på Woodstock finde op til flere playlister, hvor folk har samlet musikken fra festivalen.

Kan i øvrigt anbefale spillefilmen Taking Woodstock fra 2009. Den kan ses gratis online via dit bibliotek på  Filmstriben.dk.

Fra bibliotekets omtale: "I et forsøg på at redde sine forældres nedslidte motel ender den homoseksuelle Elliot som hovedpersonen i planlægningen af tidens største og mest indflydelsesrige musikfestival".
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. oktober 2017 - 15:09 #5
Jeg siger T*A*K, igen - jalved ... Jeg så filmen 1969 i Berlin. (Den var ikke kommet til DK, endnu. Den var synkroniseret til tysk sprog. Ret irriterende ! Sangene var dog IKKE på tysk. Heldigvis.