Avatar billede Solveig HP Praktikant
24. august 2017 - 14:41 Der er 5 kommentarer

"Refresh" ca hver 30 sek

Word, Excel muligvis også powerpoint "refresher" ca. hvert halve minut, hvilket medfører, at dropdown menuer lukker. Er der nogen løsning på dette iriterende problem?
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. august 2017 - 15:04 #1
Det vil måske hjælpe at af- og gen-installere programmet.
Avatar billede Solveig HP Praktikant
24. august 2017 - 16:09 #2
Det er prøvet
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. august 2017 - 19:06 #3
Avatar billede Solveig HP Praktikant
29. august 2017 - 14:03 #4
Nu har jeg prøvet dette også (tror jeg -er ikke så god til engelsk) - men det har heller ikke hjulpet
Jeg af- og geninstallerede office-pakken igen, hvilket nu gør at jeg ikke kan åbne Excel - den er hel grå dog med værktøjslinien som hvor næsten alle funktioner er nedtonet så de ikke kan bruges - i infobox står der "Der opstod en fejl, da kommandoen blev sendt til programmet"  Den kan dog åbnes ved Filer Åbn
Avatar billede ErikHg Ekspert
29. august 2017 - 14:38 #5
Jeg må indrømme at jeg ikke er særligt meget inde i disse sager.
Jeg vil nødig give dig såkaldte "gode" råd, for det vil sandsynligvis gøre problemet endnu større. Der er sikkert nogen på eksperten der ved mere om dette emne end jeg.