Avatar billede Nikku Novice
18. juni 2017 - 08:29 Der er 7 kommentarer

Pc

Min PC begynder at lagge i spil om aften, om dagen virker den fint?
Mvh anita
Avatar billede cht22 Professor
18. juni 2017 - 08:33 #1
Bruger du computeren hele dagen, så kan det være den overopheder, så er der måske ikke køling nok.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juni 2017 - 08:55 #2
Deler du netværket med andre, der måske optager båndbredden om aftenen?
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. juni 2017 - 09:29 #3
Det kunne tænkes at du kører på samme kanal nr. På Routeren  som dine naboer
Hvis det er på WiFi?
Avatar billede Nikku Novice
18. juni 2017 - 10:12 #4
Okay tak for svar, synes bare det var lidt underligt at det skulle være puteren det var galt med, når den til tider virker fint.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juni 2017 - 11:11 #5
Prøv at teste din forbindelse når den hakker og når den ikke hakker:
http://hastighedstest.yousee.dk/
Avatar billede Nikku Novice
18. juni 2017 - 11:37 #6
Det er en hp probook 6570b har ikke pisse meget forstand på det.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
18. juni 2017 - 16:26 #7
Temperaturen ryger ikke op hen over dagen - det vil ske på ganske kort tid.
Det er mest sandsynligt at du skal finde "fejlen" i dit trådløse netværk. Som nævnt ovenfor er der nok reelt to muligheder:

1. Enten deler du internetforbindelsen med andre, der belaster den sammen med dig om aftenen.
2. Eller du deler WiFi-kanal med en nabo, der kan forstyrre nok til at din båndbredde falder.

Start med forslaget i #5 så vi kan få et indtryk af din internetforbindelse.