Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. maj 2017 - 15:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Se MATADOR, renset ?

Sidste Påske, blev der vist sendt et renset afsnit af MATADOR.

Jeg så det IKKE.

Er det muligt at se det - "Et sted" ? Eller må man vente til på Lørdag, hvor serien sendes, renset ?

*
<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/S7QXPTL6NN0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. maj 2017 - 15:06 #1
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. maj 2017 - 15:20 #2
Jeg tror du må vente... - det er jo trods alt stadig (og specielt i den ny udgave) ophavsrettighedsbeskyttet.

På DR.dk/bonanza vil du formentlig kunne se afsnittene, i takt med at de bliver vist i TV. Men de ligger der altså ikke i øjeblikket.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. maj 2017 - 15:39 #3
TAK ole_madsen
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. maj 2017 - 17:22 #4
#2

Jeg tror der kommer til at gå lang tid før man kan se de rensede afsnit på dr.bonanza.
DR udgiver dem sikkert på Blu-Ray, og skal først tjene nogle, helst mange penge på dem.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. maj 2017 - 17:35 #5
Jeg er ret sikker på, DR har pligt til at lægge dem ud, om ikke andet, så for en begrænset periode. Det gør de jo også med Broen, krøniken osv.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. maj 2017 - 17:58 #6
Det bliver spændende, at se på Lørdag ...
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. maj 2017 - 18:12 #7
#5Det er muligt at du har ret. Loven omkring ophavsrettigheder er vist ret kringlet.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. maj 2017 - 18:50 #8
Jo, men tricket er, at det er DR selv der ejer ophavsretten, og derfor de danske skatteydere :-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. maj 2017 - 08:19 #9
T*A*K til deltagerne, her ...