Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2017 - 22:57 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Er der noget galt med Firefox?

Når jeg prøver at åbne f.eks DR. Nyheder og mange andre sider, kommer jeg ikke ind, men får at vide, at siden ikke er sikker. Men prøver jeg så igen, kommer jeg ind alligevel, uden nogen advarsel. Har nogen af jeg oplevet noget lignende ?
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2017 - 22:58 #1
Rettelse: nogen af jeg = nogen af jer.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. maj 2017 - 23:03 #2
Har ikke problemer med Firefox som jeg udelukkende bruger.
Har jeg haft problemer med fejl på sider eller lign. så plejer jeg bare at køre en tur med CCleaner der lige sletter gammel browser data, og så har jeg i de fleste tilfælde fået løst problemet.
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2017 - 23:08 #3
Nåda! så ligger problemet måske hos mig? CCleaner rydder automatisk op efter browser besøg (Pro) så der er ingen hjælp. Det er ellers et godt forslag.
Avatar billede Little Helper Seniormester
03. maj 2017 - 01:10 #4
Hej Valby1.

Det er garanteret din antivirus og gætter på du køre Avast, fjern og geninstaller den. det skulle løse fejlen.

Mvh
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2017 - 01:23 #5
Min antivirus? tja, men jeg kører nu med BitDefender pro, og kan ikke rigtig forestille mig, at den kokser i det i den grad. Men jeg skal da ikke være afvisende. Ser på det i morgen.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2017 - 08:23 #6
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2017 - 13:01 #7
Det fremgår ellers som om det et Firefox som blokere siderne. Men nu får vi se.
Jeg har i dag kørt et nyt Image ind, efter at have konstateret, at problemet stadig var der. Foreløbig har der ikke været problemer med nogen af siderne..
Jeg kører en afprøvnings periode og vender tilbage med resultatet.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2017 - 15:27 #8
Problemet er tilbage: http://billedeupload.dk/?v=cKEn9.jpg
Så vidt jeg forstår, er det Firefox, som laver koks.
Men ok, jeg ser på BitDefender.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2017 - 17:00 #9
Løsningen skulle være, at køre med Firefox 15b. Det har jeg prøvet, men så forsvandt alle mine bogmærker. Så jeg dropper hellere Firefox indtil videre.
Tak for at deltage i mit spørgsmål :-)
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2017 - 22:03 #10
Der er også problemer i Chrome, så nu har jeg helt slettet BitDefender og installeret Kaspersky free i stedet. Jeg har scannet så grundigt med virus og malware scannere, at problemet næppe skyldes virus.
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2017 - 00:45 #11
Jeg lukker nu, men vil lige fortælle, at der ikke har været problemer siden jeg afinstallerede BitDefender. Jeg har købt Panda Antivirus pro og den kører fint på både min stationære 8.1 og min bærbare med Windows 10.
Jeg har spildt mine penge på BitDefender, det er surt, men jeg gider ikke kontakte dem. Fatter bare ikke at et antivirus program kan være då dårligt.