Avatar billede mikkel251 Seniormester
27. november 2016 - 09:36 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hvordan stiller man spørgsmål på siden

Hej eksperter
Nu har jeg flere gange spørgt om hjælp herinde uden at få noget svar, så jeg tænkte at jeg måske spørger forkert.
Er der en bestemt måde at stille spørgsmål på?
Jeg er ny i forum selvom det er længe siden jeg oprettede min konto så jeg er lidt usikker på om jeg spørger på den rigtige måde.

Håber i kan hjælpe
Avatar billede Uvanga Ekspert
27. november 2016 - 09:47 #1
Det ikke der vel sådan set ikke. Det vigtigste er efter min mening at du giver spørgsmålet en overskrift der tydelig referer til spørgsmålets indhold. Ikke noget med HJÆÆÆÆÆLP eller lign. Virker userøst, og er næsten også dem der ALDRIG gider at kvittere for svar. Husk når du stiller et spørgsmål, er der andre mennesker der bruger tid og kræfter på at svare. Derfor er det god skik at kvittere for svar. Så føler man ikke at man råber forgæves i vinden. Det med at få svar, kan bero på at der faktisk ikke er nogen der har et svar. Det har jeg selv oplevet. Også hvis der indløber mange spørgsmål, ryger spørgsmål hurtigt ud af hovedoversigten. Og så ser man ikke umiddelbart indlægget.
Avatar billede INK Ekspert
27. november 2016 - 09:48 #2
Hej Mikkel251,
Jeg kan se du har stillet 4 spørgsmål inden dette. De 2 har du fået et svar på, men de 2 andre er måske for svære. Personligt har jeg ingen mulighed for at hjælpe med dine programmeringsspørgsmål. Det er nok en god idé, at lade overskriften præcisere emnet. Håber andre kan hjælpe dig.
Avatar billede mikkel251 Seniormester
16. december 2016 - 10:54 #3
i skal have tak for feedback selvom der er gået lang tid før jeg har svaret :)