Avatar billede henrich Nybegynder
22. august 2001 - 20:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problemer med installation

Når jeg forsøger at installere går det godt et stykke af vejen, men på et tidspunkt midt i installationen, melder computeren: jeg citerer. en alvorlig undtagelsestilstand OE opstod ved 0028: coo4e8cd i VXD VACHE (01) + 0000 AD) - det aktive program vil blive afsluttet. Ydermere er der i opstarten af computeren en melding: NO PT INSERT DISK press a key.
Hvad gør jeg?
Avatar billede makse Nybegynder
22. august 2001 - 20:08 #1
Avatar billede makse Nybegynder
22. august 2001 - 20:26 #2
Prøv evt. at starte på en systemdiskette, og skriv Fdisk /mbr
Så bliver \'Master Boot Record\' genopbygget\'
Avatar billede danielhep Nybegynder
24. august 2001 - 13:44 #3
Opret et bibliotek på c:\\ som c:\\win

Kopier så d:\\win98 til C:\\win og installer fra harddisken..
Det plejer at løse en hel del problemer..Hvis det ikke hjælper så ved jeg det sku nok ikke lige..
Avatar billede danielhep Nybegynder
07. maj 2004 - 14:05 #4
luk