Avatar billede mirochrist Praktikant
30. maj 2016 - 16:25 Der er 8 kommentarer

windows update.

Min pc vil ikke køre Windows up date, har prøvet at løse problemet via løsningscenter. Hjælper ikke. Hvad kan problemet være, jeg har Windows 7 professional, og det har ellers altid virket. (up date)!
Avatar billede 220661 Ekspert
30. maj 2016 - 16:34 #1
Har du lige geninstalleret systemet?
Hvis du har dette, skal windows lede længe før du får besked om opdateringerne. Kan tage op mod 4 timer før man får besked.
Avatar billede INK Ekspert
30. maj 2016 - 19:44 #2
Det kan være en idé at nulstille opdateringssystemet. Du kan google forskellige metoder på nettet, men jeg anvender programmet windows_repair_all_in_one fra Tweaking.com
Programmet skal ofte køres et par gange i fejlsikret tilstand. Følg anvisningerne i programmet, der er gratis for private brugere.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. juni 2016 - 09:21 #3
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2016 - 17:31 #4
1# Start dit Tjenester, og deaktiver Windows Update.
2# Gå til mappestien:
C:\Windows\SoftwareDistribution\Download
- Slet alt hvad der er derinde.
3# Aktiver Windows Update igen fra Tjenester.
4# Genstart computeren og søg Windows opdatering om igen.

Held og lykke med at genvinde dit Windows opdatering.
Avatar billede mirochrist Praktikant
01. juni 2016 - 18:59 #5
Jeg er sluppet af med min systemfejl, i og med at jeg har downloadet windows 10 i dag. Men tak for svarene!
Tråd slut.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 18:03 #6
Til andre der vil blive på Windows 7:
1.
Hent disse 2 kb ned på en USB stick/ekstern harddisk:
https://support.microsoft.com/da-dk/kb/3083710
+
https://support.microsoft.com/da-dk/kb/3102810

2.
Afbryd netforbindelsen når pkt. 1 er udført
(Proceduren vil fejle hvis der er internet, for Windows vil stadig stå og søge efter opdateringer, så dette stoppes ved at lukke for netforbindelsen)

3.
Installer KB3083710 samt KB3102810

4.
Genetabler netforbindelsen og kør Microsoft update igen.

Nu kommer opdateringerne frem til din Windows 7.

Brug frit denne procedure, men husk at angive at den er lånt fra Facebook gruppen Support pc og andet.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2016 - 20:25 #7
Godt at se dig tilbage John :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 20:58 #8
Jeg takker :)