Avatar billede Lystfisker Seniormester
01. april 2016 - 11:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Overføre data fra forskellige ark til andet ark med en reference eller en macro?

Hej Eksperter

Jeg har lavet et vagtskema, og har brug for at hente data fra celler i 2 forskellige ark(F.x. Ark10(okt2017) og Ark11(nov2017) til et tredje ark(Lønberegning).

Det er til brug for en sammentælling af forskellige vagttyper på ark 3, til brug for lønberegning.

Kan man evt. lave en makro, der vil kunne finde data i de 2 ark og overføre dem til det tredje, ud fra en medarbejder og ark reference. F.x. medarbejder ref. ud fra celle: A13, A14, A15 osv.., og Ark ref. ud fra mdr.: JAN2017, FEB2017, MAR2017 osv...

Med venlig hilsen Kasper(total amatør)
Avatar billede finb Ekspert
01. april 2016 - 12:23 #1
tamigo.dk
Avatar billede Lystfisker Seniormester
01. april 2016 - 12:33 #2
Hej Finb

Det er da ikke en besvarelse af spørgsmålet?

Mvh. Kasper
Avatar billede supertekst Ekspert
01. april 2016 - 14:10 #3
Ja det kan man godt.
Du er kan Uploade/sende en model + forklaring - så skal jeg prøve. @-adresse under min profil.
Avatar billede Lystfisker Seniormester
13. april 2016 - 15:54 #4
Hej Peter

Vil du sende et svar så jeg kan lukke emnet, du har fortjent pointene.

Mvh. Kasper
Avatar billede supertekst Ekspert
13. april 2016 - 16:00 #5
Hej Kasper

Tak for det - her er så et svar.
Avatar billede Lystfisker Seniormester
13. april 2016 - 16:04 #6
Jeg forstår ikke måden pointgivningen fungere på.

Der er ikke et felt i dit svar , hvor jeg kan tildele point?

Mvh. Kasper
Avatar billede supertekst Ekspert
13. april 2016 - 16:10 #7
Sorry