Avatar billede lenejensen65 Nybegynder
11. marts 2016 - 17:59 Der er 2 kommentarer

Tilkøbe flere skabeloner i Publisher?

Hej
Jeg sidder og leder efter federe Publisher skabeloner end dem der ligger i min officepakke.  Jeg kan finde nogle jeg gerne vil købe på fx www.layoutready.com. Men jeg ville hellere købe fra en dansk side. Nogen der kan hjælpe med et forslag til hvor jeg kan tilkøbe den slags?? Jeg har checket Elgiganten og redoffice, men der har de kun de traditionelle officepakker.
Håber der er hjælp 'derude' et sted :-)
Min computer kører Windows 8,1 - tror min officepakke hedder 2013, men ved ikke lige hvor jeg kan checke det.
Mvh
Lene Jensen
Avatar billede ebea Ekspert
11. marts 2016 - 18:14 #1
Har du prøvet f.eks. Microsofts egen side:
https://templates.office.com/

eller her; Godt nok fra Engelsk side:
http://www.stocklayouts.com/Templates/Free-Templates/Free-Sample-Microsoft-Publisher-Template-Design.aspx#series1

Men ellers på nettet, er der mange gratis skabeloner.
Avatar billede lenejensen65 Nybegynder
10. april 2016 - 09:25 #2
Tak for at du tog dig tid til at svare, men desværre var det ikke nogle sider der kunne hjælpe mig med mit problem. På Microsofts egen side, kan jeg ikke købe nye udvidede scabeloner til Publisher, og på stocklayouts har jeg selv kigget. De har det jeg gerne vil have, men det er ikke en dansk side, og så vidt jeg kan læse har deres scabeloner ikke de rigtige formater.
Så mit problem er desværre ikke løst.
Mvh
Lene Jensen