Avatar billede PandaHero2000 Nybegynder
17. februar 2016 - 02:27 Der er 3 kommentarer

Hvad er Peer?

Hej. Min kæreste og jeg, bruger hamachi til at spille en privat minecraft server, men hamachi skriver "Peer er ikke tilgængelig via vpn" nogle som muligvis kan hjælpe, eller komme med et svar, på hvad dette 'peer' er, fordi at hverken min kæreste, eller jeg ved det, og undres over det.

Tak på forhånd :-)
Avatar billede Slater Ekspert
17. februar 2016 - 07:49 #1
Peer betyder noget i retning af ligestillet - en person der er det samme som dig på et område. I netværksterminologi betyder det en anden klient, når du selv forbinder til en server som klient. Altså ikke serveren, men en anden bruger af samme service.

Hvad så fejlen her præcis betyder, ud over at den anden bruger ikke er tilgængelig, ved jeg ikke.
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. februar 2016 - 09:02 #2
Avatar billede PandaHero2000 Nybegynder
18. februar 2016 - 05:40 #3
Okay, tak for svaret :-)