Avatar billede Slettet bruger
07. december 2015 - 01:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sccm og sql

jeg jeg er ved at sette en sccm server på en windows server 2012 R2 den den skal ha en database nave men hvor er mit database nave  jeg er sql server og kan loge ind men den skal ha et database hvor er det henne
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2015 - 08:08 #1
Jeg vil anbefale dig at læse din post igennem inden du offentliggør den. Du er ret uforståelig.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2015 - 11:26 #2
det har jeg også jeg så en video om det link www.youtube.com/watch?v=mhQPhda-aRk men den skal ha sel men jeg SQL Server Management Studio og kan godt lige ind vi jeg skal skrive sti til min sql data men hvor er den har prøvet med WIN-DLSN1JHKHSH\SQLEXPRESS det er den jeg loge ine med i sql server men den dur ikke i sccm
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2016 - 00:28 #3
ping