Avatar billede kpno Nybegynder
05. december 2015 - 10:36 Der er 2 kommentarer

Findes der et tekstbehandlingprogram / funktion til word, som laver faner ?

Jeg har behov for følgende:

I et tekstbehandlingsprogram skal jeg på en overskuelig måde lave forskellige tekstafsnit, i samme fil.
For at kunne gøre det overskuelig, vil jeg gerne om jeg kan oprette f.eks. 10 faner (I stil med som i Excel), som jeg kan "hoppe" mellem.

Er det muligt ?
F.eks. tilføjelse til Word ?
Et gratis program ?

Der er ikke krav til avancerede tekstfunktioner.
Syntes ikke det fungere at lave det i Excel, da celler ikke følger automatisk med, når jeg laver tekstbokse.

Kp
Avatar billede claes57 Ekspert
05. december 2015 - 10:48 #1
jeg har et tilføjelsesprogram, der kører i både word og excel - men det koster en slat (29$ / 200kr)
Du kan prøve det gratis i 30 dage
http://www.extendoffice.com/download/office-tab.html
Jeg har haft det længe, og det er klippe-stabilt.
Avatar billede kpno Nybegynder
05. december 2015 - 11:08 #2
Alle faner skal gemmes under samme filnavn. Som i Excel, hvor en fil har mellem 1 og 1000 faner, som alle åbnes når man åbner filen.