Avatar billede Skovdue Praktikant
11. november 2015 - 13:57 Der er 5 kommentarer

Låse rækkehøjde i et excel-objekt i Word

jeg har et worddokument med et excel-objekt i. Når vi har været inde og rette i excelarket og klikker tilbage i word, ændre tekstfond og linje højde sig. Hvis der er flere linjer i excelarket end man lige kan se i vinduet, mangler de, når man går tilbage til worddokumentet- Kan man undgå disse uhensigtsmæssige forandringer??
Avatar billede ebea Ekspert
11. november 2015 - 14:47 #1
Det er formentlig, fordi du har forskellig default font i word, end det som Excel bruger i dine rækker (linjehøjde).
Avatar billede Skovdue Praktikant
12. november 2015 - 19:37 #2
Hej. Det lyder logisk. Det vil jeg lige tjekke op på. ;9)
Avatar billede ebea Ekspert
22. november 2015 - 14:03 #3
Fik du fundet ud af om det var din Font som lavede problemet?
Avatar billede Skovdue Praktikant
22. november 2015 - 21:59 #4
Hej Ebea. Ja, det var det. Tak for hjælpen.
Avatar billede ebea Ekspert
22. november 2015 - 22:04 #5
Kan du så ikke lukke spørgsmålet, så ikke det står åbent! ;-)