Avatar billede barth Professor
31. oktober 2015 - 13:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tekststørrelse Outlook

Jeg har fået et underligt problem med min Outlook.

Jeg bruger skrift størrelse Ariel 11,men lige pludselig er der sket det, at når jeg skal besvære en mail bliver den tekst jeg skriver meget lille.

Der står stadig, at tekststørrelsen er Ariel 11, men det er så småt at det næsten ikke er til at læse.

Jeg husker, at jeg har været ude for det før. Men jeg husker ikke hvordan jeg løste det, eller om det løste sig selv.

Håber på hjælp.
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. oktober 2015 - 13:58 #1
Hvis du holder CTRL nede og scroller med musen kan du ændre det!
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. oktober 2015 - 14:04 #2
Man kan også stadig se sine tidligere tråde :-)
http://www.eksperten.dk/spm/1004709
Avatar billede barth Professor
31. oktober 2015 - 14:14 #3
Tak. Men jeg har fundet ud af, at det er zoom tasten jeg skal aktivere, og sætte den på 100%

Det husker jeg også nu fra sidste gang. :)