Avatar billede 2pretty4u Mester
26. oktober 2015 - 10:03 Der er 3 kommentarer

Wall mounte Samsung BX2350?

Kære Eksperter

Jeg har en Samsung Syncmaster BX2350 LED Skærm, jeg meget gerne vil sætte op på væggen. Jeg kan dog ikke finde nogle beslag, og da den ikke har huller bagi, så er det lidt svært med VESA beslag?

Nogle der har en ide / løsning, der ikke indebærer en hylde på væggen?

På forhånd tak,

Mvh

Stefan
Avatar billede claes57 Ekspert
26. oktober 2015 - 10:51 #1
det bliver nok lidt af en opgave. Det vil være enklere at skifte skærm til en model med vesa-beslag mulighed.

Ellers skal du lave noget med vinkeljern og en modificeret fod til skærmen - jeg tænker at foden kan skæres over og svejses til vinkeljern der slutter opad. Der skal så være et par kroge på væg, så vinkeljernet kan hægtes på.
Avatar billede 2pretty4u Mester
26. oktober 2015 - 11:28 #2
Hej Claes

Jeg tænkte at der måtte være en nemmere løsning, nu hvor Samsung har produceret mange Syncmaster skærme, som folk, forhåbentlig, gerne ville have sat op på væggen.

Er ikke den store handymand, så håber der er nogle, der kender til en nemmere løsning :)
Avatar billede claes57 Ekspert
26. oktober 2015 - 11:47 #3
jeg har valgt tv og pc-skærm på fod, da jeg vil have fuld adgang til stik - og let mulighed for at støve af bagved. Synes, at vægbeslag også låser indretningen, og er ufleksibel.