Avatar billede frem-ad Professor
22. oktober 2015 - 09:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl under installeringen ved Win 7 Hvad gør jeg

Hej
Efter pc'en har været på Win 10 så endte det med og skal retur til Win 7. Så skal jeg installere officepakken 2013 men jeg får fejlmeldingen ¨microsoft bootstrapper er holdt op med og fungere¨
Inde under opdateringer har jeg 50-70 opdateringer til office og sprogpakken men når jeg prøver og slette dem, opdateringen eksistere ikke ønsker du og slette den fra listen og ja det gør jeg. men med 5 tryk og så mange update vil det jo ta en evighed, og jeg ved ikke hvordan jeg sletter dem som en gruppe, hvis det er det der skal til.?
Under C:\Program Files\Microsoft Office der jo den mappe men når jeg prøver og slette den, kommer den med. ¨mappen er i brug¨ jeg kan ikke se noget i joblisten. så prøver jeg og slette den via. CMD.EXE (det er ikke en jeg er hjemmevant i) med følgende kommandoen, set på nettet.  C:\Users\Gudrun Feddern>rd /q /s C:\Program Files\Microsoft Office
men der kommer den med ¨Den angivne fil blev ikke fundet. Den angivne fil blev ikke fundet. Den angivne fil blev ikke fundet.¨ så hvis det er der problemmet er hvad gør jeg så?

Hvad gør jeg for at få office ind igen...
Avatar billede claes57 Ekspert
22. oktober 2015 - 09:59 #1
du kan rydde op i hængende opdateringer med tweaking...
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
LÆS SIDEN - KLIK IKKE FOR TIDLIGT.
du skal ned til
Portable (17.50 MB)
og vælge download ved "- Direct Download"

Programmet er klart hurtigere hvis du starter maskinen i fejlsikret tilstand, så gør det. Når du kører programmet så start med faneblad 5 - backup. Så har du en kopi af reg-db og lavet et gendannelsespunkt der.
Klik næste, og kør alle de foreslåede opgaver i fanebladet repair.

Genstart til sidst som normalt.
Avatar billede frem-ad Professor
22. oktober 2015 - 17:30 #2
Det fjernede de update der var i opdateringsoversigten. Men løste ikke problemet den får stadig Microsoft bootstrapper til og holde op med og fungere, men hvad gør jeg.
Mappen Microsoft Office i programmer er der stadig, kan det være den der laver problemerne.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. oktober 2015 - 19:39 #3
Noget gik galt. Start forfra med en ren win7. Installer viruskontrol. Hent alle opdateringer til den. Aktiver win7. Installer Office og intet andet. Aktiver den. Opdater til alt er ajour. Lav et image, så du kan komme tilbage hertil. Installer, hvad du ellers bruger inkl dine data osv. Test, og lav et image mere.
Avatar billede frem-ad Professor
23. oktober 2015 - 06:54 #4
Det var til gængæld ikke sjov du sagde :-) især når det er mig der hænger på den.
Avatar billede frem-ad Professor
26. oktober 2015 - 16:47 #5
Så er Win geninstalleret og Office så nu mangler jeg bare de sidste programmer.
Tak for hjælpen. smid svar for point.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. oktober 2015 - 19:43 #6
du lukker bare selv - du har jo haft alt arbejdet...
Avatar billede frem-ad Professor
27. oktober 2015 - 12:15 #7
lukker