Avatar billede akse0435 Seniormester
21. oktober 2015 - 20:45 Der er 2 kommentarer

Nyt sprog på en Nokia-telefon

Hej med jer.
Jeg har en Nokia C5-00.2, og jeg vil gerne høre, om man på nogen måde selv kan lægge nyt software/firmware på den, f.x hvis man vil have en anden sprogpakke på den?
MVH, Aksel Christoffersen.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. oktober 2015 - 20:49 #1
typisk er der dansk/norsk/svensk/engelsk på fra starten. Hvis du nulstiller til fabriksstandard (alle data forsvinder, så lav en kopi via nokias program til pc) kommer du tilbage til menuen, hvor du vælger sprog som det første.
Avatar billede Ljufa Praktikant
31. december 2016 - 09:52 #2
Hvis så telefonen ikke har nordisk sprogpakke på, men fransk, engelsk, tysk mv.

Hvordan får man få en dansk sprogpakke??

Mvh. Thor J.