Avatar billede mjansen Seniormester
12. oktober 2015 - 12:29 Der er 1 løsning

Google AdWords API

Hej

Jeg har en adwords kampagne, som bliver misbrugt at en konkurrent.

Har haft kontakt til google flere gange, og de sletter så nogle af hans klik. men ikke alle. De siger jeg kan gå ind på min konto og blackliste de IP adresser der er problemer med.

Men det kan jeg jo først gøre når han har været på besøg. Han kigger forbi på forskellige tidspunkter, og kommer igennem med alle hans klik, indtil mit budget er brugt for den dag.

Jeg er nu begyndt at lave en log, og kan se et mønster, så jeg faktisk selv kan lave en blokkering.

Her kommer jeg dog lidt på glad is, da det kræver kenskab til Google API. Hvilket jeg ikke har.

Jeg har ansøgt om API adgang til AdWords, og har fået en Udviklertoken.

Jeg skal også bruge en authToken som kræve jeg laver et projekt under console.developers.google.com.

Jeg skal så oprette en OAuth2 client ID, hvor jeg skal udfylde "Authorized redirect URIs" og her ved jeg ikke hvad jeg skal skrive..........????????????

Skal den pege på min server eller/og skel der ligge noget kode??

Jeg har downloadet googles php bibliotek, sat auth.ini op, og vil så køre GetRefreshToken.

Her får jeg et link som giver en fejl når jeg prøver at åbne det:
Error: redirect_uri_mismatch
Application: Adwords

Regner med (håber på) det er pga: Authorized redirect URI

Håber der er nogen der kan forstå og har lyst til at hjælpe mig med dette problem/projekt.
Avatar billede mjansen Seniormester
06. november 2015 - 16:41 #1
Lukker!