Avatar billede Slettet bruger
23. september 2015 - 13:47 Der er 10 kommentarer

HJÆLP!! - Slettet Word dokument

HJÆLP HURTIGT!
Hej
Jeg har et dokument som jeg har brugt meget tid på.
Word filen har jeg stadig, men indholdet i dokumentet er slettet...
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2015 - 13:56 #1
Har du gemt filen "Gem som" hvis - prøv at marker filen - højreklik på filen - vælg "Egenskaber" klik på fanebladet "Tidligere versioner" og se om du kan finde en tidligere version af filen.
23. september 2015 - 14:14 #2
Hvor er dokumentet gemt?
USB-nøgle?
Flyttet mellem flere computere?
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2015 - 15:15 #3
Det er gemt på min egen computer
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2015 - 15:16 #4
Hej Pixxel
Jeg har prøvet det du har skrevet, men den viser igen tidligere versioner...
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2015 - 16:19 #5
Ups. Jeg mente erikjuul.
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2015 - 16:51 #6
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2015 - 16:54 #7
Problemet er hvis dokumentet er gemt, så er det kun den version der findes på computeren.
Avatar billede jensenjs Juniormester
23. september 2015 - 17:08 #8
Prøv at kigge i office temp mappen, der kan du måske finde en kopi af den seneste udgave af dokumentet du har haft fat i.

Tidligere lå den her, men da jeg ikke har brugt MS Office i nogle år så ved jeg ikke om det stadig er lokationen.

Og måske skal du også lave "vis skjulte filer"

C:\Users\(username)\AppData\Local\Temp
Avatar billede jensenjs Juniormester
23. september 2015 - 17:09 #9
Der er også denne, men om det hjælper dig ved jeg ikke.

https://support.microsoft.com/en-us/kb/316951
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2015 - 21:40 #10
I skal have tak for jeres hjælp, men det ser ikke ud til at jeg kan få den tilbage.. :/