Avatar billede TorbenP42 Nybegynder
12. september 2015 - 14:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

win10 låseskærm?

Hej

Jeg har lige opdateret til Win10 fra Win7. På Win7 gik jeg direkte til logon skærmen, hvor jeg kunne vælge mellem hvilken bruger som jeg ville logge ind som, men på Win10 er der et billed som jeg skal klikke på først, dernest skal jeg trykke på brugeren og endelig kan jeg indtaste password. Kan man ikke slippe for det første billede, så man bare direkte vælger bruger og indtaster password.
Jeg kan se at vejmand i http://www.eksperten.dk/spm/971619 har givet en god løsning, hvis man kan undvære password, men da jeg ikke mener at mine børn skal have administrator rettigheder, vil jeg gerne beholde mit password.
Er der nogle som har en god ide til at undgå den første skærm med billedet på?

Med venlig hilsen
  Torben
Avatar billede TorbenP42 Nybegynder
12. september 2015 - 16:20 #2
Super, tak for hjælpen, det var lige det jeg skulle bruge :-)
Avatar billede buddy45 Juniormester
13. september 2015 - 10:29 #3
Hej,

Du skal lige acceptere dit eget svar for at lukke tråden.