Avatar billede bas Forsker
15. august 2015 - 12:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dårlige video-performance

Hej

Jeg har en bærbar PC - en HP 635 - med Windows 10.
PC'en har 4 GB RAM.
PC'en kører via WiFI, og når jeg f.eks. ser programmer
på TV2 Play i Google Chrome, hakker det rimeligt meget.
Jeg vil gerne bruge Chrome, da jeg jo så kan bruge Chromecast.
Chrome er den nyeste version.
Jeg har også oplevet problemer med nogle youtube videoer.

Download: 5.06 Mbps
Upload: 3.90 Mbps

Kan jeg mon ændre på nogle indstillinger på PC'en for at forbedre video-performance?
Eller det kan måske bedst løses ved at have en kablet netforbindelse?

På forhånd tak.
Avatar billede Blueeyez Mester
15. august 2015 - 12:24 #1
Hent de nyeste drivere til din bærbar på HPs side..
Avatar billede bas Forsker
17. august 2015 - 14:59 #2
Hej

Tak for dit indlæg.
Jeg har prøvet at afinstallere den nuværende driver og installere en ny, men der er åbenbart ikke lavet en driver til hverken Windows 8 eller Windows 10:

http://tinyurl.com/po8swsx
Avatar billede Blueeyez Mester
10. september 2015 - 23:47 #3
Hvad hvis du henter drivere fra producenterne af hardwaren i stedet så?
Avatar billede bas Forsker
11. september 2015 - 10:46 #4
Blueeyez, tak for dit indlæg.
Jeg tror ikke jeg vil gøre mere ved det.
Jeg synes det er blevet bedre.
Jeg ved ikke, om det skyldes, at Google Chrome og Windows 10 er blevet opdateret. Måske en kombination.
Vil du have points?
Avatar billede Blueeyez Mester
11. september 2015 - 15:42 #5
Bare lige for at vurdere. Er det samme problem i Microsofts egen browser "edge"?

Svar herfra ;)
Avatar billede bas Forsker
30. januar 2016 - 16:53 #6
Det er bl.a. fordi TV2 Play (endnu) ikke understøtter Chromecast via Chrome browseren.