Avatar billede cyperbent Mester
11. juni 2015 - 21:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Jobliste

Jeg har en PC med Windows 7 installeret og jeg har oplevet på det sidste at når jeg kalder joblisten frem så er menupunkterne og fanebladene forsvundet og jeg kan kun se, hvilke programmer som der kører.

Har prøvet at gå ind i diverse indstillinger og se om der var noget man kunne ændre der.

Nogen som har et bud på, hvad der kan være sket?
Avatar billede kurtba Ekspert
12. juni 2015 - 01:04 #1
Prøv at dobbeltklikke på den grå ramme. Det virkede i Vista.
Avatar billede cyperbent Mester
12. juni 2015 - 14:06 #2
Tak det virkede. Sender du lige dit svar igen så jeg kan give dig point
Avatar billede kurtba Ekspert
13. juni 2015 - 00:05 #3
OK