Avatar billede Admir Mester
09. juni 2015 - 12:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Låst skærm og kan ikke huske koden (android)

Hej

Jeg har en Phillips android tablet skærm (model s231C4a)som jeg ikke kan huske koden til.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at nulstille den? :)

Jeg har fået denne vejledning fra Phillips, men det er ikke lykkedes mig at åbne den.

1.
Enter factory mode:
The way to factory menu: Press "MENU" and "+" keys synchronously (The rightmost and leftmost keys in the
touch keyboard), and DC on. When the screen lights, release the two keys and press "MENU" again to open factory menu
2. Choose GR from OTG menu entry
3. Choose  Wipe data/Factory reset , then press power (DC Key) to enter
4. Choose Yes, delete all user data- and then press power to enter,
5. Wait a few minutes until it finish and choose reboot now .

Jeg gør sikkert noget forkert :(
Avatar billede klavil Seniormester
17. juni 2015 - 15:15 #1
prøv denne her: volumen up og kameraknap på samme tid og hold dem indtil der sker noget. og denne vejledning: http://www.howtogeek.com/130611/how-to-factory-reset-your-android-phone-or-tablet-when-it-wont-boot/
Avatar billede klavil Seniormester
17. juni 2015 - 15:43 #2
det kan være den lige skal slukkes først ellers burde det virke som jeg kan læse det på diverse sider
Avatar billede klavil Seniormester
17. juni 2015 - 15:44 #3
det kan være power knapen istedetfor kameraknapen
Avatar billede Admir Mester
20. juni 2015 - 22:13 #4
Jeg har været i kontakt med Phillips og fået hjælp over telefon :) men du skal have point.
Avatar billede klavil Seniormester
21. juni 2015 - 18:03 #5
fint at høre at der er support. Var det så det samme som jeg har skrevet/fundet til dig?
Avatar billede Admir Mester
21. juni 2015 - 20:47 #6
Nej...jeg skulle genstarte skærmen, og så holde menu og volume knapperne samtidigt nå skærmen blev tændt. Jeg var ikke klar over at skærmen skulle gestartes. :)