Avatar billede Steen Seniormester
13. maj 2015 - 19:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wifi på stationær computer til eksterne enheder

Hej
Min stationær computer er kablet til min router, Routeren har indbygget Wi-fi.

Jeg vil gerne ha' lavet en dobbelt løsning, så at der er mulighed for externe enheder at snakke sammen med min stationær via Wifi, så jeg slipper for at anvende USB kabler fremover ( det drejer sig specielt om min mobil og pad ).

Hvordan har jeg det op at køre, så at computeren stadig tilgår internettet via kabel, men at der samtidigt er Wi-fi mulighed for eksterne enheder ?

Har forsøgt tidligere med en Wifi USB adapter, men kunne dengang ikke få det til at virker.

Ønsker også hjælp til hvilken hardware der skal købes, som det sikre køb, for at det er let at få til at virker.

På forhånd tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. maj 2015 - 08:41 #1
Det kan du typisk ikke få adgang til. Det har måske noget med enhedernes sikkerhed at gøre, at de ikke bare åbner for wifi adgang udefra.
Avatar billede Steen Seniormester
07. juli 2015 - 19:02 #2
ok