Avatar billede jegerenspadetilIT Nybegynder
10. maj 2015 - 23:45 Der er 4 kommentarer

Display driver blue screen - HJÆLP.

http://i62.tinypic.com/11wavsj.jpg

Nu har jeg prøvet alt.. Afinstalleret min driver helt (med diverse programmer, så den bliver fjernet helt), installeret ditten og datten, prøvet at justere op til flere ting, men hver gang jeg spiller CS i et stykke tid, så blue-screener jeg :( Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, så er der nogle der har nogle råd? (jeg har også prøvet at gendanne til et tidligere tidspunkt, hvor problemet ikke var der, men der var ikke nogle tidspunkter der var langt nok tilbage, desværre).

Mvh. Daniel!
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2015 - 16:16 #1
Hej og velkommen til.
Det kan ikke være fordi grafikken kører varmt vel?
Er det en bærbar eller stationær pc?
Avatar billede jegerenspadetilIT Nybegynder
11. maj 2015 - 20:46 #2
det er en bærbar.
Jeg har lige kørt temperatur-test, og den er kun 58-60 grader under spil.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2015 - 21:14 #3
Hmm. Kører blæseren hurtigere end den plejer?
Hvad måler du til 60 grader? Der er sikkert flere følere på bundkortet, som viser temperaturen. Er det både cpu og gpu der kun er 60 grader?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2015 - 21:18 #4
Prøv evt at hente dette program og test din pc:
http://www.passmark.com/products/pt.htm