Avatar billede hugopedersen Nybegynder
21. april 2015 - 19:31 Der er 1 løsning

Udskiftning af graffikkort

Jeg har en lidt ældre DELL Precision T5400 hvor jeg gerne vil skifte grafikkortet ud.
Jeg har kigget lidt på https://www.komplett.dk/msi-radeon-r7-260x-2gb/842625

På nuværende tidspunkt sidder der 2 stk. NVIDIA Quadro FX 570 i maskinen og så vidt jeg kan finde frem til er det PCI Express x16
Mit spørgsmål er så: kan jeg sætte dette MSI grafikkort i maskinen og regne med at det virker eller hvad.

(Jeg er primært på jagt efter en høj opløsning da maskinen 90% af tiden bruges til programmering i Delphi og da er det rat at kunne have meget på skærmen ad gangen)
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
09. maj 2015 - 10:31 #1
Ingen respons så jeg lukker igen