Avatar billede soenderskov Seniormester
02. april 2015 - 15:07 Der er 1 løsning

Overblik indmad Dell m4500

Der er noget under dækslet der hedder WWAN  SSD med en pil ned til et stik og der ligger også 2 løse ledninger .

Der også noget der hedder MDC som er en ledning med stik på.

Sidst ting er der et stik hvor der står DO o'et formet som sluk symbol
Der en fysisk  knap med dette symbol oven på computeren også.

Hvad er disse 3 ting ???
Avatar billede soenderskov Seniormester
23. december 2021 - 01:52 #1
lukker