Avatar billede Katharina Juniormester
16. januar 2015 - 14:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows 7: Mistet adgangskode til netværksadministration

Hej,

Jeg skal have oprettet en ny bruger et fælles netværk på arbejdet, men kan dog ikke komme til at logge på som administrator, da jeg ikke kan få fat i koden.
Ham der administrerede de her ting tidligere, er stoppet inden nogen har nået at få fat i koden til administratoradgangen, så vi er lidt udfordrede nu.
Hvad gør man? Kan man nulstille koden til administratoren på nogen måde? Og allerhelst uden at skulle installere en hel masse, hvis det er muligt. Vi har masser af computere som sagtens kan logge på netværket som brugere, hvis det hjælper på nogen måde.

Efter hvad jeg har kunnet læse mig til i Windows-hjælp er vores computere på et domæne og hver gang jeg søger på nulstilling/glemt adgangskode, er det eneste jeg får frem, at man skal kontakte systemadministratoren, hvis man har glemt sin kode. Men så er det jo, at jeg ikke rigtigt kan komme videre.

Håber virkelig, at der er nogen, der kan komme med gode råd! :)
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2015 - 15:00 #1
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2015 - 15:01 #2
Avatar billede Katharina Juniormester
16. januar 2015 - 15:49 #3
Tak for bud :), men jeg har fået løst det i mellemtiden.