0 kroner i abonnement, 0 kroner i opkaldsafgift, 10 øre per SMS og 1 øre per sekunds tale.
Det er lancerings-tilbuddet fra Danmarks nye mobilselskab BiBob, der i dag åbner dørene for kunderne og dermed måske også til en ny priskrig på mobilmarkedet.
"Det er gået langt over forventning, for det vælter ind med kunder," lyder det fra Frank Rasmussen få timer efter lanceringen.
Han forklarer, at over 20.000 personer op til lanceringen havde tilmeldt sig nyhedsbrevet, så de kunne få besked, når selskabet gik i luften.
"Lige i øjeblikket er der en 700-800 kunder, der hænger i systemet, fordi der er flaskehalse," siger Frank Rasmussen.
Har gjort det før
Han har tidligere stået bag Telmore, der blev købt af TDC, og derfor er det nye BiBob-projekt også en potentiel krigserklæring på et i forvejen hårdt presset mobilmarked.
Med de meget lave priser er det dog endnu også et ubesvaret spørgsmål, hvordan BiBob skal tjene penge.
"Jeg vil hellere vende den om og spørge, hvad vores konkurrenter bruger penge på? Før det første giver vi ikke tilskud til telefoner," lyder svaret i dag fra Frank Rasmussen.
"Vi tror på, at vi ved at gå ud med et meget konkurrencedygtigt produkt rent faktisk kan få kunderne til at anbefale vores service og vores produkt til andre. Så vi sparer jo også en frygtelig masse penge på markedsføring."
BiBob.dk indeholder også en webshop med forskelligt it-udstyr, og her vil også kunne hentes en del penge, mener Frank Rasmussen.
Han erkender dog, at BiBob ikke vil give overskud det første stykke tid.
"Vores kerneprodukt er altså mobiltelefoni, og det er der, vi skal tjene vores penge. At vi så i øvrigt ikke kommer til at tjene penge lige foreløbigt, det er en helt anden historie."
Vil ryste konkurrenter
Frank Rasmussen håber selv, at han med BiBob kan gentage Telmore-succesen.
"Der er i hvert ikke noget, der siger, hvorfor det ikke skulle ske. Den eneste forskel er, at konkurrencen er blevet hårdere, og at de i dag kender os og ved, at de skal passe på."
Hos Frank Rasmussens tidligere arbejdsplads, Telmore, kalder adminsitrerende direktør Allan Christiansen BiBob for en halv løsning, fordi selskabet ikke giver tilskud til nye mobiltelefoner.
"Du bliver nødt til at se på det samlede billede - hvad bruger du på samtale, og hvad bruger du på nye telefoner," siger han.
Allan Christiansen frygter ikke, at de danskere, der allerede har en telefon, vil lade sig friste af BiBob.
"Skal du så skifte selskab igen, når du skal have en ny telefon? Det kan godt være, at der er nogle få, der finder det sjovt, men jeg tror, at det er det samlede billede, der tæller i sidste ende," lyder det fra Allan Christiansen.
BiBob har omkring 30 ansatte og benytter Sonofons mobilnet.