Mobilselskaberne YouSee, TDC Erhverv, Telmore og Eesy, der er en del af TDC’s kundevendte selskab Nuuday, er ramt af netværksproblemer
Problemerne betyder, at kunderne kan opleve problemer med at foretage opkald og sende sms-beskeder.
Det oplyser Yousee i en driftsstatus på selskabets hjemmeside.
”Man kan i øjeblikket opleve problemer med at foretage opkald og sende SMS. Vi knokler for at få denne fejl rettet hurtigst muligt, og beklager de gener, som fejlen måtte medføre,” skriver selskabet.
YouSee har også informeret brugerne om problemer på sin Facebook-side, hvor selskabet ligeledes oplyser, at der arbejdes på højtryk for at løse problemerne.
Rammer alle selskaber
Selskabet oplyser desuden til avisen B.T., at brugerne kan komme ud for, at de får en besked om, at opkaldet er mislykket, når de forsøger at ringe via YouSees mobilnet.
”Problemerne rammer kunder i alle Nuudays mobilselskaber, herunder YouSee, TDC Erhverv, Telmore og Eesy,” oplyser teleselskabet til B.T.
Da TDC i 2019 gennemførte en stor organisationsændring blev selskabet opsplittet i to dele, TDC Net og Nuuday. Sidstnævnte er den kundevendte del af selskabet, der består af brands som Yousee, TDC Erhverv, Telmore, Hiper og Blockbuster.
For nylig tog Nuuday afsked med 125 medarbejdere i en fyringsrunde.
Det kan du læse mere om her: TDC-selskabet Nuuday fyrer 125 medarbejdere