En del brugere af Outlook.com har i løbet af dagen haft problemer med Microsofts email-tjeneste.
Og det er ikke bare dig, der har problemer med Outlook.com, erkender Microsoft på sin status-side.
"Der er problemer med Outlook.com i øjeblikket," lyder det fra selskabet.
"Vi er klar over, at brugere af de følgende mail-klienter oplever problemer med at synkroniserre og sende email. Vi arbejder med problemet og forventer en løsning inden for de næste 24 timer," lød det tidligt i morges fra Microsoft.
Selskabet oplyser, at det konkret er Windows Live Mail, Outlook Connector, MSN Premium client, Windows Phone 8.1, Windows 8 Mail Client, der har problemer.
Og tilsyneladende er det lettere sagt end gjort for softwaregiganten, at få bragt Outlook.com tilbage i perfekt form på mail-klienterne, for klokken 10:53 lød den opfølgende besked:
"Det tager længere tid, end vi håbede at løse problemet ... Vi undskylder den lange afbrydelse af tjenesten."
Det er ikke første gang, at Outlook.com oplever denne form for problemer.
Da Microsoft i september 2013 implementerede understøttelse af IMAP-protokollen, så man kunne koble sin Outlook.com-konto sammen med en email-klient, brokkede nogle brugere sig over, at den nye funktion slet ikke fungerede i praksis.
Konkret havde en del brugere problemer med eksempelvis at synkronisere Outlook.com med mailprogrammet på Mac.
Læs også:
Her er fremtidens email-løsninger fra Microsoft, IBM og Google