Den digitale mormor Daisy er i telefon-svindlerens rør.
Og dér kan hun blive længe, for hun har et hav af spørgsmål om, hvordan det der internet fungerer.
Hun er AI-genereret og sat i verden af det britiske teleselskab O2 for at gøre livet surt for it-kriminelle, som forsøger at franarre almindelige mennesker penge og personlige data.
Med en veludviklet evne til small talk er hun designet til at suge al arbejdsglæde ud af telefonsvindleren.
Det svenske medie Computersweden refererer en undersøgelse fra netop O2, som viser, at 7 af 10 briter har lyst til at hævne sig på svindlere, som har forsøgt at franarre dem selv eller deres nærmeste penge eller vigtige personlige data.
Men hver anden adspurgte brite ønsker ikke at spilde sin egen tid på at give svindlerne tilbage af samme mønt.
Nu kan O2-abonnenter imidlertid outsource hævnen - ganske enkelt ved at viderestille opkald fra mistænkelige opkald til nummeret 7726.
Så sidder Daisy klar med en kaskade af opklarende spørgsmål og kommentarer til dette og hint.
Så som hvordan, man tilgår en browser:
"Så jeg skal skrive W tre gange og så et punktum?"
Snik-snak med en AI i realtid
Daisy kombinerer forskellige AI-modeller, der arbejder sammen for først at lytte til den, der ringer, og konvertere stemmen til tekst.
Svar, der passer til karakterens "personlighed", genereres derefter via en tilpasset stor sprogmodel.
Svarene bliver derefter ført tilbage via en tilpasset tekst-til-tale-model for at generere et naturligt sprogsvar.
Alt sammen sker i realtid, hvilket gør det muligt for værktøjet at have en menneskelignende samtale med en scammer.
"For mens de taler med mig, kan de ikke tale med dig. Og let's face it, dear, jeg har tid nok," som Daisy siger i en PR-video på YouTube fra O2.